رد کردن لینک ها

بهترین دفتر وکالت و مشاوره حقوقی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی ما سالهاست با بهره گیری از تجربه همکاران وکیل پایه یک دادگستری با تخصص های مختلف حقوقی و در بسیاری از گرایش های حقوقی در حال فعالیت می باشد .

اساس کار این مجموعه هدف قراردادن پیگیری مستمر پرونده ها با اصرار به حصول نتیجه به نفع موکل و امتناع از پذیرفتن پرونده های موهوم و پرونده هایی که حقی برای موکل متصور نیست می باشد.

موسسه حقوقی ما با اتکا به یک تیم مجرب و سابقه چندین ساله وکلای خود در زمینه های مختلف ، آماده ارایه کلیه خدمات قبول وکالت ، مشاوره حقوقی و قضایی در هریک از حوزه های مربوطه به هموطنان مقیم ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور می باشد .

وکلای ما در زمینه های : حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی ، علامت تجاری و طرح های صنعتی وکالت و مشاوره تخصصی در خدمت شهروندان کرجی و تهرانی هستند .

مهریه ، طلاق ، چک ، سفته ، کلاهبرداری ، انحصار ورثه ، نفقه ، نوشتن قرارداد ، وصول مطالبات ، طلاق توافقی در کوتاهترین زمان ، ثبت شرکت در کمترین زمان حتی بدون حضور شما .

وکلای ما با هدف صداقت و رعایت عدالت و انصاف برای زسیدن حق به مظلوم توانسته است رضایت موکلین عزیز را بدست بیاورد .

 

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی

وظایف مشاور حقوقی

مشاور حقوقی بر خلاف یک وکیل دادگستری می تواند به هر دو طرف در رابطه با پرونده شان به آن ها مشاوره بدهد .

در اغلب موارد ، وکیل نماینده « شاکی » یا « متقاضی » خواهد بود .

اما یک مشاور می تواند با هر دو طرف کار کند .

چرا که اساس کار وی این است که در ساعت مشخصی به موکلین مشخصی وقت مشاوره حقوقی بدهد و بتواند آن ها را در روند پیگیری پرونده هدایت کند .
هنگامی که وکیل ، مقدمات دفاع از یک پرونده را تدارک دیده است ، باید با دادگاه هماهنگ شود ، اسناد محرمانه داده شود و یک شماره پرونده تعیین گردد .

هزینه هایی مربوط به این مسئله وجود دارد که اجتناب ناپذیر است و باید پرداخت شود .
در اکثر کشورها ، اگر یک زن و شوهر بدون فرزند باشند ، طلاق آنها به صورت اداری انجام می شود ، به این معنی که پرونده ها توسط یک قاضی بدون یک دادرسی امضا خواهد شد .

اما هنگامی که یک زن و شوهر دارای فرزندان است و یا یک قرارداد غیرمعمول پیچیده دارند ، معمولا باید به دادگاه بروند و آن جا بر سر مسائل این چنینی به یک توافق برسند .

اما یک مشاور نیازی به انجام این قبیل اقدامات ندارد و تنها در همین زمینه ها و بدون حضور در دادگاه به موکلین مشاوره دهد .
اگر یک جلسه دادرسی لازم باشد ، وکیل پایه یک دادگستری به طور کلی با موکل همراه است و ممکن است هزینه یک ساعته برای حضور در دادگاه را بپردازد .

وکیل شاکی را در جایگاه قرار می دهد و در مورد هر یک از شرایط قرارداد سوالاتی می پرسد .

 

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی

خدمات وبسایت تخصصی ما :

انحصار وراثت ، حقوقی طلاق در کمترین زمان ، چک ، کلاهبرداری ، نفقه ، مشاوره حقوقی با وکیل ، چگونگی ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، مشاوره حقوقی ملکی ، نوشتن قرارداد با نظارت وکیل ، مراحل وصول مطالبات ، مشاوره حقوقی وصول مطالبات ، مشاوره حقوقی خانواده ، بهترین مشاوره حقوقی مهریه ، مشاوره حقوقی طلاق توافقی .