رد کردن لینک ها

وکیل خوب مهریه در کرج گرفتن فوری مهریه

وکیل خوب مهریه در کرج گرفتن فوری مهریه

امورزه زوج های بسیاری هستند، که به دلیل اختلافات شدید حاضر به ادامه زندگی با یکدیگر نمی باشند و به فکر جدایی هستند و اولین مشکلی که بعداز گرفتن این تصمیم برایشان به وجود می آید، پرداخت مهریه می باشد. تیم حقوقی وکیل الرعایا با کادری مجرب متشکل از وکلای آقا و خانم در زمینه مهریه و گرفتن آن در کوتاه ترین زمان، آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد.

مهریه مالی است که در عقد نکاح مرد را متعهد می کند که به زوجه بپردازد، این باید قابل تملک باشد. مهریه می تواند مال مشخص (عین معین)، مال کلی (مثل سکه طلا)، منفعت (مثل اجاره بها)، حق انجام کار یا عدم انجام کار باشد که مقدار آن بستگی به تراضی طرفین دارد. در این خصوص لازم به توضیح است؛ که اگر مهریه مال مشخصی باشد به محض وقوع عقد نکاح زن مالک آن شده و اگر مهریه مال کلی (سکه طلا) باشد، زن به محض وقوع عقد نکاح از زوج طلبکار می شود که برای مطالبه آن می تواند به دادگاه یا دایره اجرای ثبت رجوع کند، البته رجوع زن به اداره ثبت برای مطالبه مهریه منوط به این است که مهریه در عقد نکاح ذکر شده باشد. مهریه از طریق اجرای ثبت و محاکم دادگستری قابل وصول است.

معرفی بهترین وکیل مهریه در کرج

وکیل مهریه در کرج و در دفتر حقوقی وکیل الرعایا با بزرگترین گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است. در ادامه مطلب لیستی از بهترین وکلای مهریه در کرج را مشاهده می کنید. تماس با ما شماره تلفن:  34457718-026     22365167-021    شماره تلفن همراه:09129724226

رضا شریفی اردانی وکیل پایه یک دادگستری

وکیل خوب مهریه

سوابق تحصیلی

عضو کانون وکلا دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی

سوابق شغلی

  • وکیل شرکت های خصوصی (شرکت جهانپارس- شرکت تدبیرساحل- شرکت عظیم خودرو- شرکت عمران سازان و…)
  • وکیل شرکت بیمه دانا
  • وکیل سازمان هواپیمایی کشوری
  • نایب رئیس کارگروه حقوقی اتاق بازرگانی
  • وکیل شهرک صنعتی اسماعیل آباد
  • مشاورحقوقی

 میثم شفیعی وکیل پایه یک دادگستری

وکیل خوب مهریه

سوابق تحصیلی

عضو کانون وکلا دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی

سوابق شغلی

  • وکیل بانک پاسارگاد (در زمینه دعوای خلع ید)
  • شرکت نوژان صنعت
  • شرکت آتی تابناک سپند( در زمینه امور قراردادهای قطعات کارخانه های لبنی و خوراکی)
  • مشاورحقوقی

جعفر سلطانی وکیل دادگستری و مشاورحقوقی

وکیل خوب مهریه

سوابق تحصیلی

عضو کانون وکلا دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی

سوابق شغلی

  • کارشناس حقوقی شرکت نگین زرین چوب آرتاویل
  • وکیل شرکت نیکان صنعت رایان افق
  • وکیل تخصصی در امور ملکی(الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف و …)
  • مشاورحقوقی      شماره تلفن:34457718-026      22365167-021  شماره تلفن همراه:09129724226

محمدرضا عسگری وکیل پایه یک دادگستری

سوابق تحصیلی

عضو کانون وکلا دادگستری

کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران

سوابق شغلی

  • وکیل شرکت زرساسنگ زاگرس
  • وکیل شرکت ساختمانی و شهرسازی واوان
  • وکیل شرکت تعاونی نگین ایثار خاورمیانه
  • وکیل تخصصی در امور ملکی با چندین سال سابقه
  • مشاورحقوقی    شماره تلفن:34457718-026      22365167-021  شماره تلفن همراه:09129724226

وکیل مهریه خانم در سعادت آباد

میترا اردانی وکیل پایه یک دادگستری

سوابق تحصیلی

عضو کانون وکلا دادگستری

کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران

سوابق شغلی

  • وکیل شرکت رنگ سازی اتحاد تهران
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت پوشش رنگ سام
  • وکیل تخصصی در امور ملکی در سعادت آباد با چندین سال سابقه
  • مشاورحقوقی    شماره تلفن:34457718-026      22365167-021  شماره تلفن همراه:09129724226

وکیل خوب مهریه در کرج

با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های موجود در وبسایت، بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می گردد .

در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی هایی صورت می پذیرد .

که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می گردد .

این امر باعث می شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

وکیل طلاق در کرج

مهریه چیست ؟

مهریه به مالی گفته می‌شود: که زوج در زمان عقد نکاح به زوجه پرداخت می‌ نماید و یا مکلف به پرداخت آن می‌ شود.

می دانیم که مهر‌یه حق زن می‌ باشد و هر موقعی که بخواهد می‌ تواند اقدام به دریافت آن نماید .

همچنین مرد موظف است که مهریه را تماماً پرداخت کند .

در انتخاب نوع و مقدار مهر‌یه هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و هر چیزی که ارزش مادی داشته باشد می تواند مورد مهر‌یه قرار گیرد .

مهریه عندالمطالبه به چه معناست ؟

مهر عندالمطالبه به این معناست که هر زمان زوجه اراده نموده و آن را از همسرش مطالبه بنماید ، مرد موظف است که آن را بطور کامل بپردازد ، مگر آنکه بتواند عدم استطاعت و عدم توانایی مالی خود را به اثبات برساند که در اینصورت دادگاه با توجه به توانایی های مالی و درآمد مرد ، مهریه را تقسیط می نماید .

در اینصورت می توانید توسط  بهترین وکیل مهریه در کرج مشاوره شوید .

مهریه عندالمطالبه

قوانین وضع شده سال 98 در خصوص مهر‌یه
  • براساس قانون ؛ در مواقعی که مهریه مالی تعیین نشده باشد ( چه در عقد موقت و چه در عقد دائم ) ، مانند دیگر دیونی که در قرارداد‌های مالی وجود دارد ؛ مرد بایستی نسبت به پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهد ؛ در این مواقع زن حق این را دارد که به دادگاه رفته و مهریه خود را به اجرا بگذارد .
  • براساس جدید ترین قانون وضع شده مهریه ؛ زن می‌تواند در عقد موقت که عقدنامه بعنوان یک سند عادی تلقی می‌ شود ، به دادگاه مراجعه نماید و مهریه خود را از همسرش درخواست کند.
  • به طور کلی ؛ قانونگذار مقرر داشته است که در صورت وجود سرمایه و اموال زوج به غیر از مواردی که به عنوان استثنا در قانون لحاظ شده است ( خانه ای که مرد در آن سکونت دارد ، وسیله امرار و معاش و … ) میزان مهریه اهمیتی ندارد و وصول مهریه از اموال مربوطه مرد انجام می‌ پذیرد .
وصول مهریه از طریق اجرای ثبت چگونه است؟

اولین اقدام جهت وصول مهریه این است که ؛ باید ابتداً از طریق دفترخانه ثبت کننده عقد نکاح اقدام گردد ، بدین صورت که زوجه پس از انجام اقدامات لازم توسط دفترخانه با معرفی نامه ارائه شده توسط دفترخانه به اداره ثبت مراجعه کرده و اقدام به توقیف اموال و دارایی و حساب های بانکی زوج می نماید.

نکته مهم و حائز اهمیت درمورد وصول مهریه از طریق اجرای ثبت این است که، از طریق اجرای ثبت نمی توان جلب زوج را گرفت و صرفاً اگر اموال و دارایی از زوج شناسایی شود توقیف، مزایده و به فروش می رسد. اما اگر هیچ دارایی از زوج در اجرای ثبت شناسایی نشده، در این صورت هیچ راهی برای وصول مهریه به غیر از مطالبه مهریه از طرق محاکم دادگستری نیست. بدین شرح که زوجه ابتداً پرونده ثبتی را مختومه نموده و اقدام به طرح دعوای مطالبه مهریه از محاکم خانواده می نماید، که در این صورت پس از صدور و قطعیت رای امکان جلب زوج نیز تحت شرایطی وجود دارد.

وکیل خوب مهریه در کرج

با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های موجود در وبسایت بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما، معرفی می گردد .

در حین روند پرونده با پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی هایی صورت می پذیرد، که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می گردد .

این امر باعث می شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده، وکیل معین شده دارای تجارب بالا توانایی پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد. تیم حقوقی وکیل الرعایا با بیش از 15 سال سابقه و تجربه کافی و داشتن پرونده های موفق زیادی در زمینه مهریه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

به گفتگو بپیوندید